100615 "Var tog Kian vägen??"

Usch och fy vad jag inte mår bra! :(
Låg och hosta hela natten, blev så förbannad på hostan till slut att jag gick upp och tog en överdos med hostmedicin (men jag överlevde)
Snorig é jag också *stackars mig!*

Men lilla Kian är på bättringsvägen iaf, det e tur det! Han är så gott som feberfri, han hostar litegrann innan han somnar och är lite snorig fortfarande. Däremot är han dålig i magen idag :/

Det bästa Kian vet är att vara ute i lekparken och busa, så vi tog oss dit en liten stund i förmiddags. När jag för en yttepytteliten stund kollade bort medans jag snöt mig så hann Kian springa iväg och gömma sig, vilken panik jag fick! Jag hittade han efter bara kanske 1min inne i busken, där stod han blixtstilla och knäpptyst och fatta ingenting...det var fan världens längsta minut kan jag säga :D

Hoppas att Kian kan hålla sig någorlunda lugn till Jon kommer hem om ca 1 timme....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0