100616 "Retsticka!"

Halloj!
Dagen började redan vid 04 då Kian tydligen inte skulle sova längre. Vi båda hade legat och hostat hela natten och behövde egentligen sova. Men nerrå Kian skulle leka och busa :P
Tillslut vid 06 somnade Kian och sov ca 1 timme. Det var tur att vi fick sova lite till eftersom Kian skulle till dagis och jag skulle iväg och jobba vid 09.

Kl.17 hämtade jag Kian från dagis och jag frågade som vanligt om allt hade gått bra, då sa dagisfröken att Kian är en riktig liten retsticka som retar det äldre barnen. Han tar saker ifrån dem och när dem säger åt han så tycker han att det blir ännu roligare.
Men han får ju respons från det äldre barnen som kan säga ifrån och då blir det väl kul antar jag. Aldrig fel med lite uppmärksamhet :P
Tyvärr är det likadant här hemma när jag och Jon säger till han..vi försöker så gott vi kan att få han att förstå att vi menar allvar och att det inte alls är kul. Hehe hujjamej det är inte det lättaste med barnuppfostran, speciellt inte när dem är så små...inte vet jag nåt om hur det blir när dem är äldre heller. Men då borde dem ju förstå bättre iaf :)

Nu ska jag försöka koppla av lite, är det nåt bra på tv? hehe...

Ha de fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0