Tisdag 100601 "Ögonfluss"

Igår var jag och jobbade hela dagen (09-19) jag hjälper till att fixa iordning en lagerlokal till en Färg & Form outletbutik. Mycket tungt och slitsamt, hade ont i hela kroppen när jag kom hem igår..hehe. Men det är kul iaf! Sedan ska jag jobba i outletbutiken i helgen och nästa helg :)

Idag har jag varit ledig. Stackars lilla Kian har antagligen Ögonfluss. Kan vara allergi också, men det tror jag inte att det är i och med att dagispersonalen hade skickat hem ett annat barn med ögonfluss igår.
Men han är ju iaf pigg och glad, bara jobbigt att det kliar o har sig i ögonen. Vi var till lekparken och lekte med det andra barnen på Kians dagis i morse, dem hade en liten utflykt till "våran" lekpark så då gick vi dit och mötte upp dem så att Kian fick leka lite.

När Kian sov middag så satt jag ute i den underbara solen. Ca 2 timmar blev det och jag kan meddela att jag är ganska solBRÄND nu :P


Mitt stackars lilla ♥ se hur hans ögon ser ut! :(



Äntligen har vi skaffat en ny spis och tumlare! Vi passade på (precis som alla andra örebroare) att åka till Elgiganten vid Marieberg när dem hade nyöppning förra veckan.
(Vi fick hem det idag på eftermiddagen)
Jon kom in i köket när jag stod o tog kort på spisen, hehe han tyckte jag var rolig som tyckte spisen var så fin att jag var tvungen o ta kort på den...men det var ju för att kunna visa er den! :P

Imorn ska jag jobba i lagerlokalen igen, blir nog typ 10-16. Kian får vara hos sin mormor under tiden, tur att hon var ledig imorn för annars vet jag inte om jag hade kunnat jobba. Det är väldigt smittsamt med ögonfluss så det är ju inte så bra att ha han på dagis med det.

Nu ska jag soooova....

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0