100621 Måndag

Asså vad é det med mig?..jag käkade 3portioner mat idag, det är ju INTE ok! Jag har ingen mättnadskänsla alls nu för tiden. Måste nog försöka äta mindre portioner så jag minskar magsäcken en storlek, eller två :P

Idag var jag på "utvecklingssamtal" med Kians dagisfröken. Allt var bra och Kian var så duktig på allt så det var inga problem alls. En riktig pratkvarn är han tydligen, hihi.
Vi tycker också att det har fungerat bra och Kian verkar trivas bra på dagis, så det känns skönt :)

När Jon kommer hem från jobbet idag ska vi åka och köpa en cykel till mig och en cykelbarnstol och hjälm till Kian så vi kan ge oss ut och cykla ibland.

Efter det åker vi hem och badar Kian sen ska Jon iväg på fotbollsträning.
Det är HÖR O HÄPNA Jon som har planerat dagen. I vanliga fall är det alltid jag som planerar och pusslar ihop saker och ting. Men nu fick han nåt ryck igår då han både städa, tvätta och planerade nästföljande dag när jag var o jobbade och det uppmuntras verkligen kan jag säga. Var sååå skönt att komma hem till ett städat och fint hem :)

Nu tror jag att lilla skruttas vaknade, hör att han babblar för sig själv.....



http://www.carolinadesign4u.com


Kommentarer
Postat av: Sara

Du kanske har en liten bebi i magen ??? =P



2010-06-21 @ 17:00:25
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0