Förväntningar, förväntningar

Det är något speciellt med måndagsmatcher med ÖSK, en grå tråkig måndag förvandlas till en måndag med förväntningar.
Jag var jättetrött i morse, låg och drog mig tills 5 min innan åkdags. Jag fuskade med frukosten för första gången på jag vet inte hur länge, år iaf. Två stora klunkar kokosyoghurt direkt ur nyöppnad förpackning - inga vuxenpoäng där inte. En långsam dag på jobbet där jag inte mycket blev gjort. Möten, möten och info på det - inget för en trött hjärna. Är man inte på hugget blir man lätt ansvarig för "fel" saker. Idag blev jag planeringsmötesansvarig utan att jag knapt märkte det själv. Och platsansvaret för nya affärssystemet ska vi inte tala om. Första infon om vad jag ska göra idag. Det som Marita ansåg vara basic och nästan skrattframkallande var gamelgrekiska för mig.

Tillslut blev klockan iaf 16 och jag hoppade in i duschen, What the hell!! Inget varmvatten!?! Snabbdusch någon.
16.30 och äntligen hemma. Kian har blivit en sån sköning, det har han iof alltid varit men han blir härligare för varje dag. Busig, gosig, rolig och världens skönaste personlighet. Han och mamma Carolina hade vart på skojlandet och busat loss. Sedan hade han spritt ut en hel förpackning vaniljsocker över köket. Så han hade haft en heldag.

19.00 började så det jag väntat på heeeela dagen ÖSK skulle piska Mjällby, men vad händer?!? Efter en kvart drullar Mjällby in 0-1. Sedan pressade ÖSK hela matchen utan att få till det. Mjällby snubblar in 0-2 med 10 kvar och det är gonatt! Piss var ordet sa Bull.
Nu ska Carolinas stela nacke få sig en omgång medans vi tröstar oss med Hollywoodfruarna. Go Maria Montazami!

Hej på er! / Jon

Kommentarer
Postat av: carolina

Drick inte direkt ur yoghurtförpackningen!! :P

2010-03-29 @ 21:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0