Fredag 100312

Igår gick jag runt och mådde illa hela dagen, inte helt återställd efter magsjukan. Men får skylla mig själv eftersom det första jag åt när jag kunde äta igen var godis..hehe, inte det smartaste jag gjort kanske.

Idag mådde jag också illa, frös och var likblek. Men det blev bättre längre in på dagen när jag hade sovit en stund och fått i mig lite mat.

Jag var och jobbade en sväng idag (14.30-17:30) det var jag själv som sa att jag ville komma och prova på o jobba när det var lite mer folk. I måndags var det ju knappt nånting att göra så kom ju inte riktigt in i det då :P
Men idag var det mer folk o jag kände mig mer med i matchen.
Jag har fått lite jobbtider nästa vecka och veckan därpå har jag fått jättemycket tider :)
Så nu är det bara att försöka pussla ihop allt med dagis och färdmedel, inte det lättaste när man bara har en bil. Jag har ju ingen möjlighet att ta mig till jobbet på annat sätt än med bil. Så tyvärr blir det Jon som får ta bussen, stackarn! :P
Det blir att skaffa en till bil om jag fortsätter få mycket tider på jobbet.

Nae jag ska nog ta och göra mig iordning för natten och sedan se vilka som åker ut Let´s dance, sen ska jag sova.

Ha en trevlig helg! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0