Onsdag 100310 "Trodde jag skulle dööö!"

I måndags var jag som sagt iväg och jobbade en liten sväng, det var kul att komma tillbaka nu när hela butiken är ny och fräsch. PLU nummren sitter väl inte så bra, men en del ploppade upp när jag väl satt där :)

Jon var hemma och vilade upp sig på måndagen efter maginfluensan. När jag kom hem käkade vi Taccos.

På kvällen när jag låg och sov vaknade jag av att Jon tog täcke och kudde med sig och gick upp och lade sig på övervåningen för att jag snarkade tydligen så mkt att han inte kunde sova..hehe :P
Jag kunde inte somna om efter det för jag började må så illa. Jag gick upp på toa och när jag satt där så började först nacken att domna bort och sedan huvudet och när jag skulle ta toapapper så gick det inte för armarna började domna bort...skitläskigt! Jag trodde jag skulle dö! Sedan blev det helt svart och jag vaknar upp sittandes på andra sidan golvet med ena handen i Kians blöjsopor. Jag som aldrig har svimmat blev skräckslagen och började skrika efter Jon, han kom nerspringandes och undrade vad som hände. Jag minns inte så mkt mer, men Jon hade dragit in mig i duschen och där hade jag stått och krampat. Sedan låg jag i sängen och Jon tyckte jag hade jättestora pupiller och reagerade inte på ljus. Han var nära att ringa ambulansen eftersom han trodde jag hade slagit i huvudet när jag svimmat. Men det ville jag inte o jag visste att jag inte hade slagit i huvudet. Men då ringde han min mamma istället och frågade vad han skulle göra. Eftersom Jon brukar vara så lugn och samlad av sig så blev mamma rädd när han lät så orolig så hon sa typ "RING AMBULANSEN, RING AMBULANSEN!" Jag hörde det när dem prata och började ropa "neeeej, neeeej inte ambulans!!" Heh, slapp som tur var det :P
Efter samtalet sa jag till Jon att jag skulle gå på toa och då fick han följa med mig och hålla i mig, jag började domna bort igen men den här gången spydde jag ner heeela toalettgolvet och heeela Jon och heeela mig..ehh ja det var spyor precis överallt. Jon satte mig i duschen och började torka spyor. Stackarn som precis blivit frisk från sin maginfluensa och inte hade fått tillbaka alla krafter ännu :/
Han har varit världens bästa älskling och tagit hand om mig jättebra när jag varit sjuk ♥
Samtidigt som han tog hand om Kian eftersom han inte fick gå till dagis. Dagisfröknarna ville att vi skulle ha han hemma så att det inte blev fler barn smittade av maginfluensan.

Nu mår jag iaf bättre. Skönt att det inte håller i sig så länge iaf. Men det var nog det värsta jag varit med om tror jag :P

Nu ska jag kolla på tv...


Kommentarer
Postat av: sara

Usch vad hemskt det lät! Mår du bättre nu ?

Kram

2010-03-11 @ 10:27:47
URL: http://kilstadius.blogg.se/
Postat av: sara

Va brukar det inte gå att kommentera? =O Hmm..



Skönt att du mår bättre iaf=)

Hoppas Willys behöver dig sen efter nyöppningen också.



Kram

2010-03-12 @ 11:00:08
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0