Onsdag 100324 "Jobba, jobba, jobba..."

Jaha Jon sa till mig att jag måste blogga, men vet faktiskt inte vad jag ska skriva :P

Han tyckte jag bla kunde skriva om att vi(Jon) har skaffat en ny dator, en lite större bärbar.
Vet inte om han ville att jag skulle berätta om varför, men det gör jag nu iaf..hehe. Jon hade nämligen sönder min söta lilla mini PC. Han höll på o skriva en jobbansökan på någon hemsida o så försvann den helt plötsligt, då blev han förbannad och slog till skärmen med knytnäven. Han har tyvärr väldigt väldigt kort stubin ibland...
dessutom blev han sur på mig för att jag inte kom till han och tyckte synd om han, heh..han hade ju haft sönder min dator! Ja, jag säger då de..karlar!! :P

Det har inte hänt så mycket. Jag jobbar o jobbar, likaså Jon. Kian är på dagis om dagarna :)
Jag har härliga jobbdagar framför mig nu när det är löning, Torsd:11.30-21.15, Fred:15.00-21.15, Lörd:10.00-20.00, Sönd:12.00-20.00. Men jag är glad att jag får jobba, vill sååå gärna ha en fast tjänst där! Men vet inte riktigt om jag är näst på tur o få det eftersom jag varit borta 1 1/2 år. Men det visar sig väl så småningom antar jag :P

Idag har jag varit ledig, men Kian fick vara en stund på dagis iaf. Jag var först iväg och tränade och sedan var jag en sväng till jobbet och fick massage, typiskt att massagegubben kommer just den dagen jag är ledig.
Han tyckte jag skulle stå på mig och kräva att jag får komma iväg och göra en röntgen på min nacke. Men jag får se. Orkar inte kämpa mer snart, ska se om det blir någe bättre av o träna på gym först.

Nu ska jag kika på Fuskbyggarna och sedan ska jag sova.

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0