Så ska det låta och flytthjälp

Igår dök så äntligen allternativet till Let's dance upp i form av så ska det låta. Överlycklig kollade jag INTE på hur Willy skämde ut sig själv igen. Varför måste det alltid vara en fet looser med som folk ska tycka synd om och sympatirösta på. Tyvärr så var det inte det bästa Så ska det låta jag sett, Cookies n' Beans (vilka fan är det?) sjöng sina egna låtar i sliskigaste produktplaceringsstil (ingen kommer köpa nåt) blandat med låtar från ett svunnet årtionde vars lyssnare sen länge är döda. Dessutom såg dom ut att ha ticks och såg störande ut. Men det var egentligen av minimal betydelse, allt är bättre än let's dance. Plus att jag hade en gott och blandat.

Inatt sov jag hela nio timmar, trots det har jag nog inte kommit ikapp riktigt men skönt var det. Carolina hade leasat ut oss som flytthjälp när Nicklas, Caroline och lilla Jonna skulle omlokera sig till sitt nya fina hus (väldigt fint hus). Jag släpade på medans Carolina softade, men det var förståeligt eftersom hon jobbade efteråt. Jag och Kian busade järnet på våran lilla grabbkväll. Han är så go' att man skulle kunna äta upp honom när som helst. Rolig är han också, han passade på att kalla mamma för apa när vi flyttade. -Vem är det där? -Pappa -Och vem är det där? -Apa. När han lagt sig var jag en duktig idiot, jag diskade och vek hela vårat gigantiska tvättberg. Efter det kändes mitt huvud som efter en tung dag på jobbet. 

Jag hade vinnarkänslan idag, jag kände på mig att jag skulle ta hem drömvinsten på 200+ miljoner. Tyvärr svek mitt sjätte sinne mig litegrann, det blidde bara en tjugolapp.

Till sist kära mor: När jag säger (skriver) gonatt så menar jag egentligen papperskasse eller intersportstrumpa. Skulle mitt IQ sänka sig med ett eller två poäng så har jag ju fortfarande en hel del att ta av.

Intersportstrumpa på er allesammans, sweet dreams!

/Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0