Söndag 100307 "Maginfluensa"

Igår var familjen och badade i Hallsberg på Allébadet. Till en början stog Kian bara och glodde som ett fån på allt folk och rörde sig inte ur fläcken, men när han hade iaktagit en stund så tyckte han att det var kul att plaska, åka rutschkana och hoppa. Vi badade ca 1h :)

På hemvägen hälsade vi på Linda, Ella och Jolie en sväng. Johan jobbade. Sedan åkte vi hem och gjorde mat. 
På kvällen åkte jag iväg till Linda och kollade på Melodifestivalen och snackade lite skit, det var trevligt!

Imorse när jag kom upp ur sängen ca kl.06:45 så var Jon inne på toa och spydde. Han har sprungit och spytt hela förmiddagen och har feber och ont i magen. Maginfluensan är här! :/
Nu hoppas jag verkligen att Kian och jag klarar oss för jag vill INTE bli sjuk nu, det är inte läge för det. Jag ska ju iväg och jobba en sväng imorn :)
Jag och Kian var ute en sväng och "lufta" oss förut och så har jag vädrat här hemma lite då o då, så snälla låt oss slippa bli sjuka igen!!

Just nu sover både Jon och Kian, så det är lugnt och skönt :P
Jag sitter och nördar och vräker i mig godis..usch vad dålig jag är! Ska fasiken fixa mig ett gymkort på Hagabadet. Det är ju så jäkla dyrt e det värsta, autogiro 6mån 360:-/mån och ett år kostar 239:-/mån.
Får hoppas att folk börjar handla på Willys i Marieberg nu så att jag kan få jobba kvar där :P

Ikväll ska jag iaf iväg och trampa lite (Linedance) :)

Hoppas ni haft en trevlig helg!

-bye

Kommentarer
Postat av: sara

Har du fått jobb på willys igen? =)



Hopas du och kian klarar er från maginfluensa=S



Kram

2010-03-07 @ 16:46:02
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0