100514 "Blogga blogga blogga...."

...tänkte jag att jag skulle göra innan jag hoppar i säng.

Imorse fick jag sovmorgon ända till kl.08:30, duktig pojke att sova så länge ;)

Idag var jag och Kian o fixade klart presenten till Pappa som vi ska åka o fira imorn, han fyllde 50 år förra helgen.

Jag var ute på en liten löparrunda ikväll, efter att jag proppat i mig choklad för fjärde dagen i rad så fick jag nog. Nu ska jag försöka bli av med mitt chokladsug! Jag har iaf varit duktig o gjort Sit ups, rygg-samt rumpövningar några veckor nu, tänkte att det blir lättare o bränna fett när man har lite muskler :)
Det värsta jag vet är nämligen att springa, sååå jobbigt o tråkigt! :P
Men ska försöka springa den där korta biten jag sprang idag typ varannan dag...ehh lyyyycka till Carolina! ;)

Nu ikväll har Jon suttit uppe vid sin X-box o jag har suttit framför tvn, men mest surfat runt på datorn. Roliga Fredagskvällar vi har då :P Näää...

Nu ska jag lägga mig o sova, hoppas Kian tar sovmorgon imorn också...

-bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0