100513

Sitter uppe med Kian som inte ville sova längre än till kl.06:30 idag. Jon ska få sova ut tänkte jag.
Kian har blivit så otroligt trotsig. Dem flesta säger ju att treårstrotsen är värst , men det kan inte bli värre känns det som...möjligen oftare :/
Han skriker och lägger sig ner och vägrar göra som man ber han och likadant är det om man inte gör precis som han vill, alltid tvärtemot! :P
Nu ska han tex bara springa in i sovrummet och väcka Jon, bara för att han inte får gå in där..hehe, skitunge! ♥

I Tisdags hade Jon löneförhandling med chefen, han fick löneförhöjning *tummen upp för det* :)

Igår fick vi upp telefonen som jag fick när jag fyllde år, så nu har vi en hemtelefon som fungerar. Fick upp mina hyllor på väggen i köket också, vet bara inte vad jag ska ha på dem..hehe. (Jon blir galen på mig) Har just nu en tavla och en silverbricka på den (bild nedan!) Funderade på o ha kokböcker också men det blev inget bra. Tips? :) 

Ikväll ska vi hejja på ÖSK när dem vinner över IFK Göteborg! ;)
Annars vet jag inte vad som händer idag.

Ha en trevlig "Söndag" (Torsdag)

-bye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0