Woohooo!!

Igår vann jag på Stryktipset...hela 138:- blev det :D

I förmiddags var jag och Kian ute och klippte gräset och lekte i trädgården, det var ju superhärligt väder ute! Sedan gick vi in så att Kian skulle få sova middag och jäklar vad han sov..hihi, det var jättesvårt att väcka han :P 

Vi åkte till mina föräldrar på eftermiddagen eftersom dem skulle ta hand om Kian medans jag och Jon var och kollade på ÖSK-Trelleborg. Jon fick två sittplatsbiljetter av sin chef eftersom han inte kunde gå själv idag. 2-0 blev det :)

Imorgon ska Kian till dagis för första gången på jättelänge, jag undrar hur det ska gå? Han har blivit så väldigt mammig på sistone. Men förhoppningsvis går det bra ändå!

Nu ska jag göra lite sit ups och sedan hoppa i säng....

-bye



Här sover Kian middag ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till vinsten =D ;)



2010-05-18 @ 10:22:56
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0