Mätt och belåten...

...sitter jag här och väntar in ÖSK matchen. Det var Carolinas svinigt braiga idé att vi skulle ladda med french hotdog. Men om jag är mätt nu så var det ingenting mot i lördags när vi käkade hemagjorda burgare. Jag stoppade och stoppade ända tills jag inte kunde göra annat än att ligga med magont i sängen. Korkat? Vad begär ni av mig egentligen? Jag ser ju inte in i framtiden och hur skulle jag kunna ha gissat att för många burgare leder till magont.

Efter det åkte jag och Kian till Kumla för att leka medan Carolina jobbade. Med två minuter kvar till Kumlaby tog Kian till orda:
-Pappa! Kian inte åka Nappe (Jason a.k.a. Jappe - Linda och Johans hund)
-Men Kian, varför då?
-Kian rädd för Nappe.
-Näää, Jappe är ju snäll.
-Nappe farlig, Nappe farlig.
Efter två timmar hade rädslan (fjanteriet) upphört och Kian ledde Jappes fan-club:
-Nappe! Nappe! Nappeeeeeee!

I går åkte vi till Hidingsta och käkade god mat hos Carolinas föräldrar. Jag var seg eftersom jag utnyttjade den extra timmen till Tv-spelande. Jag upptäckte innan vi åkte hur olika syn jag och Carolina har på att matcha kläder. Carolina undersöker vilka kläder som passar med vilka, vilka kläder som passar till vilken tillställning, vilka kläder som gör henne extra snygg helt enkelt.
Själv ser jag till att matcha byxor med hål i grenen tillsammans med hela kallingar. Jobbigt om man skulle ta jeans med hål mellan benen samtidigt som golfkalsonger (dom med 18 hål i). Hejja Jon! Friskt humör, pungen
hänger inte utanför!

Tack för idag!

/Jon

Kommentarer
Postat av: Lilian

Haha! Vilket roligt inlägg =)

2010-11-02 @ 15:21:20
URL: http://sundevalllilian.blogspot.com
Postat av: sara

MAn skrattar nästan alltid när Jon skrivit ett inlägg;) hehe..



Bilder på nyshoppade kläder KANSKE kommer upp i bloggen Carro=) Får se när jag orkar bara =P Haha.

Kramar

2010-11-03 @ 18:03:36
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0