Snart är det jul igen.

Nja, det är ju ett tag kvar. Men man fick ju iaf en rejäl försmak av vintern när man klev ut för att hämta tidningen imorse. -13 grader och isen satt så hårt på rutorna att det inte gick att skrapa. -Är det mina tår som förfrusit och ramlat av där borta? Puh, det var bara några stenar.

I helgen var vi i Borlänge, och ja, jag fick min El taco. Jag och Carolina hämtade två st Large-pizzor och jag kände mig tvungen att ge tjejen i kassan en look. Om Carolina bara stod och kollade medans jag flirtade? Neeee, det var ju ingen sån look, det var en "Nej-vi-ska-inte-äta-allt-själva looken". -Hur den ser ut? Ungefär som min "Nej-jag-är-inte-bög-dom-här-är-faktiskt-till-min-sambo look" som jag använde i torsdags när jag handlade brun-utan-sol servetter till Carolina.

Det var väldigt skönt med sovmorgon, god mat och lite avlastning. Kian busade massor med farmor och farfar. Vi hann även med att träffa min farfar,farmor och mormor. Kian fick glass i stora lass och alla var nöjda. Toppenhelg.

Idag var vi på ultraljud och undersökte Kians lillasyskon. Det kommer att bli en lite pojke som jag trodde, det är nästan jobbigt att ha rätt så ofta.

Hej på er!

/Jon

Kommentarer
Postat av: sara

Åh blir det en liten pojke ?=D vad kul. En lillebror att busa med.

2010-11-09 @ 10:47:43
URL: http://kilstadius.blogg.se/
Postat av: Lollo

Vad roligt att Kian ska få ett litet syskon, Grattis!

2010-11-09 @ 16:15:26
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0