Usch vilken natt!!....

Igår jobbade jag till stängning, var hemma ca kl.22. Slog mig ner i soffan och varvade ner lite när jag kom hem och sedan duschade jag. Kom i säng ca 23:30.
Hade precis somnat när jag hör Kian gallskrika efter mamma, så jag pallrade mig upp och gick in till han. Jag bytte blöja och gav han mjölk precis som vanligt, men inatt ville han INTE somna om. Han skulle leka med bilar och sprang och gömde sig när jag skulle föra han till sängen..åhhh!! Jag kan lova att jag varken var glad eller pigg just då. vet inte hur länge jag försökte få han o somna, men till slut somnade han i våran säng iaf.
Kl.06 var det tydligen uppstigning tyckte Kian, då fick han sätta sig o kolla på "Pippi Lopplopp" i vardagsrummet medans en trött mamma låg o snoozade :P

Kian var nog också trött (bara väldigt envis!) för han somnade o sov sin middag redan kl.11, vilket passade alldeles utmärkt eftersom vi skulle åka iväg på äventyr vid 12:30 :)

Jag och Kian köpte med oss Mc donalds och åkte till Jons jobb där vi käkade och shoppade lite prylar till hemmet :)
Kian kollade såklart på den stora trucken också och tyckte det var jättespännande att springa runt på pappas jobb!

Sedan åkte hela familjen iväg till Lek & Buslandet, Kian och Jon klättrade så dem blev helt svettiga båda två. Vi var där i ca 2 1/2 h, sedan åkte vi trötta, nöjda och glada hemmåt :)

Kian fick plaska i badkaret innan det var läggdags och han somnade utan några större problem. Hoppas bara att han kan ta o sova hela natten nu.

Nu ska vi se  Cirkus Möller, så jäkla bra!! :D




KOM MED NAMNFÖRSLAG PÅ VAD KIANS LILLEBROR SKA HETA BTW!! Jag har nog iof gått igenom alla namn som finns i hela världen redan och har inte fastnat för nåt speciellt, men VAD TYCKER NI SKULLE PASSA?? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0