2års kalas IGEN!....

I Fredags hade vi kalas för Kian med kompisar och grannar, det var mycket trevligt! Ungarna lekte och hade jätteskoj, det var trötta små hjältar som gick i säng på kvällen :)

Igår var jag och Jon iväg och gjorde högskoleprovet, det var första gången för min del (tredje för Jon). Trott eller ej men det var faktiskt ganska kul, jag är chockad själv! :D
Resultatet blir nog tyvärr inte så bra, men jag är nöjd som iaf hann svara på alla frågor och som överhuvudtaget gjorde det..hehe. Som jag sa till mamma "En del förstod man och det mesta förstod man inte" :P
Jon är ju klippan själv och kommer antagligen få 1,9 (han rättade sitt)...själv skrev jag inte upp mina svar så kunde inte rätta, men ingen annan får ändå veta mitt resultat ;)

Idag hade vi kalas för Kian IGEN, släkten från Borlänge var hit och firade. Kian fick paket och trivdes med uppmärksamheten (såklart!) :)
Det var mycket trevligt, vi käkade, fikade och busade/gosade med Kian...tror alla var nöjda och glada. Inte minst Kian som faktiskt somnade på en gång när det var läggdags :)

Lite bilder från dagen:


Här är det paketöppning....



"Uj uj en bil!" Nu har han verkligen MKT bilar! :D






Fikadax, alla blickar på Kian...hehe...



såhär tjusig var han ju faktiskt! Efter att ha käkat en chokladbeskvi :)


Tårta var mumsigt idag igen



En mysig bild när Kian och Farmor kollar på bilder på Kian (på Farmors kamera) :)





Nu måste jag hoppa i säng, för känner jag Kian rätt så är det uppstigning kl.06 imorn också :/

Natti natti... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0