Bitter?..jag?...näää!!?

Nu får det bli ett snabbt inlägg. Har bestämt mig för o lägga mig senast kl.22 idag :P

Vet ju inte vad jag ska skriva så det blir svårt..hehe....
vi är iaf förkylda och eländiga hela bunten, eller mest jag och Jon. Kian mår bättre nu :)

Sämsta jobbtiderna har jag fått den här veckan. Jobbade idag 16-19 och sen jobbar jag fred:16.30-19.30, lörd:11.30-21.15, sönd:12.30-21.15....INTE speciellt roliga jobbtider!!! Åka totalt 5mil för o jobba 3 timmar känns sådär och på helgerna sitter man själv i kassan det två sista timmarna, gissa om tiden går låååångsamt!! Men men, jag har ju bara jobbat där i en sisådär 4år, varför skulle inte jag få de sämsta möjliga tiderna för..!?? Jag é inte bitter, inte ett dugg!! :P

Usch vilken närking jag é som bara gnäller!

nu ska jag försöka sova lite....

Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0