Inte skriva?

När vi inte skrivit nånting på flera dagar så var det helt plötsligt 17 st som var inne och kollade. Jag tolkar det som att folk blir nöjda av att vi INTE skriver! Det hade ju vart bättre om ni hade följt mina ord. Nu när valet har sjunkit in lite blev jag sugen på att starta ett eget parti - ett sunt förnuft parti. Då hade det vart najs med 17 anhängare som kunde sprida budskapet. Partiet skulle helt enkelt rösta med det sunda förnuftet. Mitt sunda förnuft ;)

Idol rullar vidare i ögonvrån och jag skulle så gärna vilja vara med. Det är synd att man måste kunna sjunga, det är inte som med det mesta att man kan borra ner huvudet och kötta.

Carolinas barnuppfostran har börjat vända sig emot henne. Kian har fått göra lite som han vill för mamma och det har han uppskattat. Mamma är snäll och därför älskar man mamma. Men nu har han börjat kräva att få som han vill, och det drabbar bara mamma. Säger mamma ifrån så skäller han tillbaka som världens gulligaste arga lilla hund, eller så lägger han sig och tjuter. Så nu ska mamma bli sträng och jag vill verkligen se hur det går.

Fotboll igår och ÖSK seger,najs. Men veckans stormatch är förståss MIK-Rynninge 2 på söndag, vid seger går MIK upp i 5:an, det vore nåt det!

Veckans sämsta: Gillrade en fälla för mig själv med trucken och pallen, backande snubblade jag över pallen och slog i röven á la skridskovurpa, stukade tummen och skrapade armbågen. Men jag var snabbt på benen så det gick obemärkt förbi.

Har ingen bra bloggkänsla idag så jag slutar där. Rösta på SFP (Sunt Förnuft Partiet)

Gonatt! /Jon

Kommentarer
Postat av: Lollo

sv: Vi har ju Godis i skåpet också, annars klarar vi det inte ;)



Ni får INTE sluta skriva, det är en order!

Jag njuter av att läsa dina underhållande inlägg Jon och läsa Carolinasinlägg o titta på er söta son!



Kram från Lollo

2010-09-26 @ 19:41:11
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0