Onsdag

Idag var Kian på dagis 9-14 så jag passade på att vila, ta en promenad och laga mat innan jag hämtade han igen. Han hade ramlat ner från en bänk och slagit huvudet i golvet så han kunde nog få en bula i huvudet fick jag veta :/ Stackars lillfisen!!

Runt kl.15 lämnade jag Kian hemma hos kusin Jonna m.familj och sedan for jag till Marieberg. Skulle bara kolla efter ett par byxor lite snabbt, men när jag hade varit inne i tre affärer och inte hittade några så gav jag upp. Helt plötsligt satt jag på en nagelsalong och fick fina Gelénaglar istället..inte illa! ;)
Så min "snabbvisit" på Marieberg tog ca 2 1/2 h och jag fick med mig två tröjor hem....det blir inte alltid som man har tänkt sig! Men är rätt nöjd ändå :P

Det hade gått bra att ta hand om Kian. Fast han tog Jonnas napp hela tiden och stoppade den i sin egen munn!..det har han aldrig gjort förut, alltså stoppat nappen i sin egen munn. Det e ju inte läge att han börjar tycka om nappar nu! Och så hade han börjat blöda näsblod helt plötsligt :/
Annars hoppas jag att det gick bra och att han inte var allt för jobbig!...TACK FÖR HJÄLPEN BTW! :)

Jon och Nicklas var iväg på ÖSK-matchen, jag såg inte mycket av den på tvn eftersom Kian aldrig kan sova när jag är hemma. Men det hade ju gått bra 3-1 tror jag att det blev i slutänden.

Nu ska jag kolla Idol som jag missade förut :)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0