sämsta-lista

Hej på er!

Eftersom det händer skruttiga saker både lokalt och nationellt tänkte jag dra en topp fem på saker jag INTE gillar just nu:

5 - Mellanslagstangenten på den här datorn. Kian passade på att "laga" datorn i ett obevakat ögonblick och sedan dess måste man hammra ordentligt för att inte ordennskaflytaihop.

4 - "Dykar Dick"s våtdräkt i barnkanalens "Ubbe och Tess" slår osmaklighetsrekord. Dräkten sitter åt så att även ett falköga som jag lurades att tro att det var en kroppsmålning. Långt ifrån barntillåtet när han vänder sig om och visar skåran.

3 - Alliansen vinner valet när folk inte kan se längre än till sina egna plånböcker. Girigheten breder ut sig, man vill ha billig städhjälp istället för värdig äldreomsorg. Det sparkas på dom som ligger för att Svenne-banan ska få en extra tusenlapp i plånboken. Folk roffar åt sig smulorna medans eliten kalasar på kakan. Grattis Sverige, kanske förtjänar vi SD.

2 - Halo Reach-kampanjen kom i skymundan av valkampanjerna och jag missade premiären med en dag - Klantarsle

1 - Carolina envisasades med att äta äcklig makrill på knäckemacka - Hon får INGEN puss ikväll!



Men det kunde vart värre.

Mariebergs IK är en seger ifrån div5, räkna med drag på MIK arena på söndag. Det är snart lön och jag har fortfarande lite slantar kvar. Jag har tak över huvudet, en säng att sova i, jag kan äta mig mätt och min familj är frisk och glad.

2014 gör vi ett nytt ryck vid valurnorna.

nattinatti! / Jon

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHA=D jag får inte heller några pussar när jag äter makrillsmackor! Hahaha

2010-09-21 @ 09:35:40
URL: http://kilstadius.blogg.se/
Postat av: Sara

Verkligen=P



Ja i mån är det! hör av mig så fort jag kan =D



Kramar

2010-09-21 @ 13:48:31
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0