Telepatera mera

Igår vid lunch satt jag med en tråkig låda spaghetti och köttfärssås medans David dukade upp burgare med diverse tillbehör. Plötsligt insåg jag hur sinnessjukt sugen jag var på hemmagjorda hamburgare och jag kunde inte släppa det. Efter en timmes intensiv burgarfokusering ringde telefonen, det var Carolina som sa att hon var jättesugen på...(trumvirvel)... HEMGJORDA HAMBURGARE! Efter alla år av tvivel och missförstånd, telepati fungerar. Vilka komunikationsmöjligheter! Det gäller bara att det handlar om någonting tillräckligt viktigt och att man koncentrerar sig väldigt, väldigt noga.

Inatt var det dags för mig att på allvar ta hand om barnen eftersom Carolin skulle börja jobba tidigt på morgonen. Theo som vanligtvis vaknar två ggr per natt slog förståss till med att vakna sex ggr, bara för att liksom. När han väl bestämde sig för att sova ordentligt vid sex-tiden så vaknade förståss Kian:
-Pappa! Ska vi leka?
-Mmmm, jaaa...jo, vi ska väl det.
Men som tur var för alla inblandade var båda grabbarna väldigt snälla mot sin trötta pappa hela dagen. Kian stod för det fläskigaste fjäsket:
-Kian, ska du äta upp din mat så att du blir stor och stark...som Pippi Långstrump?
-Nää, som pappa!
Den komentaren hade kunnat inbringa honom exakt hur många leksaker som helst om han vetat hur han skulle spela den handen.

Nu verkar det tyvärr som om Carolinas provjobb vart förgäves. VD:n på Kilsbergen hade tydligen tänkt sig Carolina som extraarbetare trots att den enda tjänsten dom sökt var på 75%. Synd bara att dom inte lyckats informera Carolina om det. Riktigt dålig stil!

Nåja, nu är det iaf helg.

PS. Jag älskar Britney Spears nya "I Wanna go" men säg det inte till någon
DS.

/Ciao



Kommentarer
Postat av: Lilian

Wow, coolt att ni var sugen på samma käk! 10 Parpoäng till er!

2011-09-01 @ 20:09:13
URL: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0