Jul igen!

Varning! Detta blogginlägg innheåller grafiskt material som kan verka stötande för personer av känslig natur och som egentligen inte kan rekomenderas att ses för någon.  :)

I onsdags var det julafton igen, den här gången hos Carolinas föräldrar. En omgång till av julmat och juklappar har ju aldrig skadat. Baren hade vart snälla och kammade hem en hel del julklappar, jag hade också vart snäll och fick en extra julklapp av Carolina - En kockmössa med texten "Naked Chef"!
Högst poäng under onsdagen fick granen som var synnerligen välkomponerad. Smällkarameller längst ner, välpresenterat tjockt glitter, lagom mängd kulor i matchande färger och framförallt...inget trams! Mycket väl godkänt för den!

Stort tack för det julfirandet alla inblandade!

Ännu lite fetare rullade jag iväg till fotbollsträningen igår och stod för ytterligare en gedigen insats (fortfarande för att vara mig)...i femton minuter. Dom många träningstimmarna under hösten har gjort mig starkare och snabbare vilket jag har kännt dom senaste träningarna. Även igår kände jag mig stark inledningsvis men sen fick jag känna på hur julfrossandet raderat alla spår av kondition. Det gjorde inte saken bättre att kebabbpizzan jag åt till kvällsmat gjorde sitt bästa för att göra comeback. Jag svettades som en gris, det såg ut som att jag vart på wet t-shirt tävling istället för träning. MEN jag satte kariärens första och troligtvis sista bicycleta...sug på den.

Tillbaka till Nakna kocken mössan. När Carolina satte upp insynsfilm i köksfönstren trodde jag att det var för att hon skämdes, att hon ville bespara grannarna. Men nu fattar jag...hon vill helt enkelt inte dela med sig av det goda ;) Mössan säger ju allt!



Snyggast mössa



Special for you!

Bilden tjänar faktiskt inte bara som "ögongodis" utan det här är även "före-bilden". Efter nyår är det gasen i botten som gäller, jag har ju inte alltid vart lönnig. Jag vet att jag kan klara det...beach 2012 här kommer jag!

På tal om nyår...det är ju imorgon...skål för det!

ciao!

/Jon 

Kommentarer
Postat av: Lilian

HAHAHAHAHAH ! Jag tror jag smäller av!!

2011-12-31 @ 05:26:06
URL: http://konstigalilian.blogg.se/
Postat av: Lollo

HUR har jag kunnat missa detta?

Ett av de bästa blogginnläggen under världshistorien!!!

Du är bäst Jon (o snygg)!

2012-01-05 @ 11:01:41
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Jon

Spank you, spank you very much. Dom värmande orden var verkligen uppskattade!

2012-01-07 @ 00:15:17
URL: http://summersense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0