The man is back!??....

...Ja jag undrar vad som hände med det egentligen! Det var längesen jag fick läsa ett nytt inlägg i Min blogg Jon! ;P

Förra veckan var jag och mina syskon med familjer och grejjade med överaskningen mamma skulle få som 50 års present när dem kom hem från Cran Canaria. Det blev lite kämpigt med motgångar o så men resultatet blev superbra! :)
Det var riktigt kul att få bestämma hur det skulle inredas och se ut, det är bland det roligaste som finns att få göra om med nya tapeter och inredning osv. Här hemma får jag dessvärre inte göra det så ofta då det kostar pengar :P
Mamma blev riktigt överraskad och kunde knappt fatta att det var ett helt nytt sovrum dem fått, hon blev riktigt glad! :)


Dörren in till sovrummet....


Tadaaa!....


det blev stor skillnad!
Tyvärr glömde jag ta före kort! :P



Oups nu måste jag hämta Kian från dagis, han går 8-13 på Torsdagar. Bäst jag skyndar mig!

Jag har skaffat en till blogg btw med bilder på mina smycken, gå gärna in och kika :)
www.carolinadesign.blogg.se


Ha en bra dag!
Chao!




Kommentarer
Postat av: sara

Vad fint det blev =) Duktiga ni är =D

2011-12-02 @ 19:01:22
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0