What the.....

.....f-ck! Jon ska på julbord på Torsdag fick jag veta nu. Eller jag fick veta det tidigare, men han är så otydlig så man kan säga att jag fick veta det nu ;D
(Oki jag är dålig på o ta in information älskling!) haha!
Tycker det är (riktigt) dåligt att vi som jobbar (o "sliter") på outleten inte får följa med....eller åtminstone vi respektive!..hehe. Nån praktikant får följa med, men inte vi som jobbar för företaget..Vad är det för stil!? :P

Igår var vi och åt 50-års middag hos mina föräldrar, trerätters. Åt den godaste förrätt jag nånsin ätit! *mums*
Vi lämnade kvar barnen där och gick på bio, såg på "Real steel". Den var bra, jag sov bara en stund i mitten av filmen :)
Det var såååå skönt att sova ända till jag vaknade själv imorse!! (välbehövligt!)

Jag jobbade en stund (3h) på outleten idag, skönt o komma bort en liten stund :)
Sedan hämtade jag barnen <3

Nu ska jag snart sova!

CIAO! :D


Kommentarer
Postat av: Lilian

Nu blev jag nyfiken. Vad var det för förrätt ? :)

2011-12-04 @ 23:56:12
URL: http://konstigalilian.blogg.se/
Postat av: Carolina

Det var lax -och räksymfoni. Suuupergod! Finns på Recept.nu :)

2011-12-05 @ 20:14:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0