STORT paket! :)

Idag har Kian haft feber hela dagen men det märktes inte speciellt mycket på dagen, bara hostan som var väldigt jobbig emellanåt. Däremot såg han inget vidare ut på kvällen stackarn :(
Inatt får jag äntligen sova för då tar Jon Kian eftersom jag jobbar imorn, skööönt!! Fast det värsta é att jag säkert rusar upp av ren reflex om jag hör han inatt :P

Mitt på dagen kom det en stor lastbil/postbil utanför oss, Kian och jag stod o kollade på den stora bilen och undrade vart den skulle någonstans. Till grannen såg det ut som. Men det stämde inte, det var ju till oss han skulle med det STORA paketet...yeees!!...syskonvagnen (Phil&Teds Hammerhead) anlände idag o jag älskar den! Kian verkade också gilla den, han får så mycket mer plats i den här än i sulkyn och verkar sitta jätteskönt! Han sa ingenting om att gå själv eller gnällde överhuvudtaget när vi var ute och cruisade med den förut, vilket hör till vanligheterna annars :)


Kian var ivrig och ville provsitta vagnen så fort Jon hade satt ihop den :)


Jag tog med mig sjuklingen ut o cruisade lite med nya vagnen, vi tyckte den fungerade utmärkt båda två. Blir spännand och se hur den ser ut med syskonsitsen, det har vi inte testat ännu :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0