uppryckning? någon?

Jag har känt mig lite låg nån dag nu på slutet. Jag tror det har med Foppas pensionering att göra. Jag har alltid trott att bara man kämpar på så har man tillbaka det i slutet. Men om foppas strävan slutar i detta vad ska man då tro på? Svaret är förståss det samma som alltid: Karma! Funkar inte det så finns det öl.
Foppas tårar speglar hans passion för ishockeyn och den saknad han kommer känna. Den presskonferensen lurade fram mina förträngda känslor för hockeyn och skulle jag vinna 10 miljoner på stryktipset i helgen så skulle jag köpa hus i Borlänge och börja spela för Kvarnsveden igen. När ingen ville rycka upp mig fick jag ta tag i det själv. Jag fick ta till min back-up medicin mot dåligt humör som funkar VARJE GÅNG!
http://www.youtube.com/watch?v=SYwbposPsUI

Kian är sjuk igen. Hur otur kan man ha egentligen? Feber och hosta men man får trösta sig med att han är pigg ändå. När jag kom hem idag tyckte han att det var läge att slå på pappa en smäll på benet.
-Kian! Får man göra sådär?
-Ehhh, nej.
-Vad säger man då?
-Ehhh, tack?
-Nej, vad säger man?
-Ehhh, varsegod?
-Nej, förlåt säger man.
-Jaaa, hejdå pappa.
Kul kille det där.

Imorgon drar det ihop sig till en riktig händelse. Mariebergs IK ska på vattengympa. Det är egentligen bäst att tala tyst om det här, annars har vi hela PRO i samma basäng. Rapport på det kommer imorgon, där har ni en cliffhanger som heter duga!

/Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0