Jag dementerar!

Idag började jag jättetidigt för att komma ikapp det jag missade igår. Det var rätt kämpigt men det blev lite lättare när jag fick besök av min familj som vart på hindersmässan. Kian ville så gärna köra truck och det fick han förstås. När han fick syn på "monstret" påminda hans min mest om någon som sett GUD fader själv, överlycklig var ordet, sa Bull.

Prickade in ytterligare en match i KHL idag och för er som undrar hur många det är som fortfarande envisas om att hänga kvar i 140 000 kronors tävlingen så kan jag meddela att det är 178 st. Jag hoppas att jag är den envisaste.

Hemma hade Kian fått en pysselplats på sitt rum. Carolina hade målat bord, hylla och stolar i turkos eftersom det är det genomgående temat på Kians rum. Det blev SNYGGT! Kian verkade helnöjd och hade målat en premiärteckning tills jag kom hem. Han försökte även rita av mamma och pappas händer men det gick sådär.

Kian är fortfarande hostig men han är iaf feberfri, han somnade som en liten gris framför pippi. Jag hoppas att han får sova skönt så att han vaknar pigg och kry.

Sist men inte minst!
Igår fick jag kritik av Carolina för att jag gick ut och pratade om "våra rosa handbojor" i bloggen. Jag ber nu offentligt om ursäkt och korrigerar - Jag menade förstås Carolinas rosa handbojor och ingenting annat. Hon har fått dom som skojig present av någon som faktiskt INTE är jag och handbojorna ligger fortfarande i obruten förpackning. Vidare så vill jag förkomma eventuell ryktesspridning - Det förekommer inga avvikande/perversa/underliga aktiviteter (naken posthämtning undantaget) på Garpvägen 56 . Personer som hävdar det motsatta är antingen felinformerade eller ute efter att i löndom svärta ned vårat rykte till vinning för sina egna dunkla motiv.

Tack för mig.

/Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0