Sjuk IGEN!

Stackars lilla Kian har haft feber hela helgen när han var hos mormor och morfar. Idag har han fortfarand 40c feber. Han stod vid fönstret och grät för han ville gå ut förut, men det får han inte när han har så hög feber :/
Han hann bara vara frisk en vecka efter maginfluensan innan han blev sjuk nu igen, stackarn! 
Det är som tur va inte lika smittsamt med feber så nu hoppas jag att jag klarar mig den här gången. Imunförsvaret är ju inte det bästa när man är gravid, men klarar mig förhoppningsvis från feber o elände iaf!

 
♥ Sjuklingen ♥


Jag ska åka och jobba ikväll (16:00-21:15) så Jon kommer hem lite tidigare och tar hand o Kian. Nu var det längesen jag jobbade, har inte så lång tid kvar innan jag går hem på "bebisledighet" så det är bara o kämpa på den sista tiden nu. Jag ska försöka jobba fram till 15mars är det tänkt.

Nu ska jag börja fundera ut mat för veckan, alltid lika "kul". Men ett måste annars blir det ingen ordentlig och vettig mat, och det vill man ju ha :P


Ha de gött!
-Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0