2011-07-22

Hej Bloggen!

Nu har vi precis avslutat en rejäl lips-omgång. En Jon i storform körde över Carolina riktigt ordentligt, men det är ju bara ett spel och huvudsaken är att man har kul.

Något som inte är kul just nu är Theo. Han sover inte så ofta och när han väl gör det så sover han inte så länge. Det är ju inget vidare.

Något annat som heller inte är så kul är Kians förkylning. Stackar hostar på natten och därför fick han sova mellan mig och Carolina förra natten. Problemet är att han inte sover mellan oss, han ska prompt sova precis där jag sover. Flyttar man bort honom krypar han bara ännu närmare och han ligger INTE still. Det hela slutade med att han sova hängandes över mig. God natts sömn? I think NOT!

Äntligen helg efter en tuff vecka, jag har vart ute och sprungit tre dagar den här veckan så jag tycker att jag förtjänat lite vila. Men jag vet inte vad vi ska hitta på. Trots att jag inte sett mer än 10 minuter av någon Harry Potter-film så är jag väldigt sugen på den som nyligen gått upp på bio. Anledningen? Trailern förstås. Voldemorts repliker som levereras med überfantastiskt ödmjuk skurkröst: "Harry Potter - The boy who lived...have come to die" "Only I can live forever" Bara det är ju värt entrépengen. Nu har jag inte läst boken men jag antar att det inte är någon idé att satsa några stålar på Voldemort som vinnare i slutstriden. Jag tycker faktiskt att dom borde göra ett alternativt slut för min skull.

Jag måste bli bättre på att blogga, jag har förlorat "the magic touch"...om jag någonsin haft den. Men inget mer bloggande idag. Det är ju för faaan Gladiator på tv. Maximus är minst lika grym som Voldemort...undrar vem som skulle vinna om dom möttes på Colosseum.

ciao!

/Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0