It has arrived!

Nu har den äntligen kommit! Min outfit är här, jag har provat den och vi har fotat mig. Nu är det bara att skicka ansökan och vänta på samtalet. Jag funderar på hurvida jag ska publicera bilderna på bloggen, den är ju trots allt familjevänlig (en länk för att illustrera problemet http://www.youtube.com/watch?v=7ZcsARqmq1U ), men det beslutet får dröja ett tag. Fokus ligger på att komma i form inför programmet som jag räknar med att komma med i. Problemet är ju att jag ligger efter redan till beach 2014. Men jag har inte ätit godis på fyra dagar nu så om jag håller i det fiins det hopp om att slippa vuxendiabetes inom fem år.

Är svensk klubbfotboll på väg att ta sig ur skithålet där den tillbringat dom senaste åren? Inte om man får tro dagens resultat när två av allsvenskans formstarkaste lag åkte på stordäng i europaleague-kvalet. Men i förrgår slog Malmö självaste Glasgow Rangers...och det var rättvist. Bara det inte blir pankaka i returen.

David är tillbaka på jobbet efter sin semester och det är ju trevligt med lite sällskap. Speciellt trevligt är det när han visar youtube-klipp som dagens höjdare http://www.youtube.com/watch?v=TAGbrM-MMRk
"Upp in the ass of Timo" hahahaha

Ciao!

/Jon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0