It's the most wonderful time of the year

Nä, det är inte julafton trots att jag lånar lite ur en julsång. Jag pratar förståss om tiden då TV-kanalerna söker deltagare till sina höstsatsningar. Självklart ska jag göra mitt bästa för att ta mig tillbaka till rutan. Hörde jag mediahora? Kanske det. Men det finns något väldigt tillfredställande med att vinna i TV, för kommer jag väl med så förlorar jag inte.
Och jag gör inte vad som helst, jag är ju ingen rookie. Så i år siktar jag in mig på "pengarna på bordet" i 4:an tillsammans med min trogna vapendragare Carolina samt ett soloprojekt med "Wipeout winter" i femman.
När det var dags för ett nytaget foto till ansökan uppdagades ett litet problem jag har. På ungefär var tredje bild jag tar ser jag ut som ett tvättäkta blockmongo.
Betyder det att jag ser ut så i verkligheten en tredjedel av min vakna tid? Döm själva.




I vår familj brukar det vara Kian som står för dom härliga citaten men Carolina kan hon med.
Jag vet vad som gäller, "happy wife-happy life" som dom säger i kvalitetsrullen Transformers 3. Frågar din fru om hon har lagt på sig svarar man nej snabbt som attan, frågar hon om klänningen får henne att se fet ut gäller samma sak. Vill man ha bonuspoäng mummlar man något om samma figur som dagen man träffades. Men vad svarar man när frugan säger:
"Hallå! Har du inte märkt att jag kanske gått ner i vikt?"
Ehh...kanske? Får man ringa en vän? Har någon facit så är det bara att höra av sig.

Ciao!

/Jon

Kommentarer
Postat av: Lilian

Hoppas att ni blir antagna! Good Luck!

2011-07-13 @ 14:41:43
URL: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0