Plötsligt händer det...nånting

Jag har väl aldrig varit den som gör mest saker. Jag sköter mitt jobb och tar hand om min familjmen det är sällan det blir så mycket mer. Men idag var jag iaf iväg och såg robotfilm på bio. Jag var femte hjulet på vad som annars hade vart en ren partillställning men en ensam "soffa" längst bak på transformers 3 var inte fy skam. Jag har ett litet problem med att gå på bio i kvinligt sällskap, fråga mig inte varför men jag kan liksom inte uttrycka min uppskattning så målande som annars hade vart fallet. Är det kanske så att jag skäms för att säga att det nästan är erotiskt upphetsande med enorma robotar som sliter varandra i stycken på dom mest fantastiska sätt? Jag tror att jag skulle möta mer förstående för ett sådant uttalande i enbart manligt sällskap.
Jag älskar transformers och det står jag för!

Idag satte jag en väl uttänkt plan i verket. Jag styrde upp spotify i jobbdatorn. Efter att jag insett hur fantastiskt irririterad jag blir när jag lyssnar på mix megapols blandning av reklam och Robyn (har ingen märkt att hon sjungit olika text till samma melodi dom tre senaste åren?)drog jag på min Sean Paul blandning. Detta ledde till verbala påhopp (liten överdrift) och vädjan från övrig personal på firman om musikbyte. Sagt blev gjort jag drullade iväg och köpte en sladd från datorn till stereon och investerade i ett abonemang. Nu känns det nästan kul att gå till jobbet imorgon. Dom ska få smaka Bloodhound gang hela fredagen!

På lördag är de dags för bäckacupen och jag är med i samma lag som förra året. Det ryktas om att vi under transferfönstret värvat lite vassare spelare och därför behövdes även ett vassare namn än fjolårets "Real Vristbrist". Förhoppningsvis lyckades jag tjata mig till namnet "Nerikes gammeldansgille", det skulle inge respekt, eller?

Hursomhelst innebär det att jag kommer utanför min lilla sfär två gånger på en vecka, det måste ju vara tangerat rekord! Det ni!

Ciao!

/Jon

Kommentarer
Postat av: Konstiga Lilian

Du. Robyn ska vi enbart vara stolta över. punkt.

Trevlig helg! :)

2011-07-08 @ 16:19:35
URL: http://konstigalilian.blogg.se/
Postat av: Jon

Robyn är lite som kejsarens nya kläder. Alla är rädda för att säga att man inte ser det vackra tyget eftersom man riskerar att bli klassad som en idiot(går den inte så?)

Men nu säger jag som det är kejsaren är naken!



Vad konstigt det där blev...

Robyn har gjort mycket bra...men börjar inte allt låta likadant? och är det inte lite jobbigt när var tredje låt som spelas på MIX är någonting med Robyn?

2011-07-10 @ 23:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0