So lonely

Jag är sååå trött på Carolinas gnäll om sin frisyr. Passande att hon gett mig semester från henne genom att ta med sig barnen till sina föräldrar några dagar. Varje ord om hur missnöjd hon är påminner mig om att vi i och med hennes senaste inköp av löshårsclips har passerat 5000 kronorsgränsen. Därför har jag beslutat mig för att i mån av möjlighet göra armhålepruttar varje gång hon pratar om det. Vänta lite nu...jag gör armhålepruttar?!? Det måste betyda att jag är 5 år och att det är Carolina som har semester från mig.

En heldag för mig själv betydde förståss XBOX, men det ger inte samma tillfredställe när man inte "förtjänat" lite kvalitetstid genom att ta hand om barn och vika tvätt först. Så efter bara fem timmar beslöt jag mig för att gå ut och springa. Grannen sa att hon hört att det tar ca 3 månader innan an kommer upp till en "plattform" där det känns lite lättare, gött mos! Bara två månader och 29 dagar dit!

Nu sitter jag och väntar på att gå och lägga med, det känns så konstigt när man inte har sina tre små grisar hemma.

Ciao!

/Jon

Kommentarer
Postat av: Lilian

När jag stötte på Carolina på marieberg för några dagar sedan tyckte jag att hon var hur snygg som helst i håret!

2011-07-21 @ 10:35:23
URL: http://konstigalilian.blogg.se/
Postat av: Jon

Synd att hon inte insåg det själv. Hon kunde väl åtminstone accepterat det tills det vuxit ut. Men, men dags att sluta älta och gå vidare.

2011-07-23 @ 00:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0