Städa!

Idag känns det som jag städat hela dagen...och det har jag ju faktiskt. Trots att jag fortfarande känner mig någonstans mitt emellan död och levande så fick jag nog av lorthemmet på garpvägen i förmiddags. Carolina är fantastisk på att göra fint, plocka undan och få hemmet att se iordnig ut. Men när det gäller själva renheten så är det faktiskt jag som drar det tunga lasset. Jag skapade (snyggt typo, jag är Gud fader himself, jag skapar mattor). Jag skakade och piskade alla mattor, smiskade alla soffkuddar, skakade alla sängkläder och gardiner dessutom skakade jag alla betydande tygartiklar som Theos babygym och Kians tygfotölj.
Sedan damsög jag hela nedervåningen förutom köket och jag använde damsugarens samtliga fyra munstycken (fan vad bra jag är). Jag vill påstå att nedervåningen är helt dammfri!
Jag vill även påstå att jag är helt energifri, jag är helt slut.

Theo utvecklas varje dag, han har exprimenterat en del med lite ljud och idag har han haft en liten förevisning av vad han kommit fram till. Han gör pruttljud hela tiden. När han inte gnäller om sina tänder förståss.

Sitter och kollar på Brittiska "sex education" och just nu är dom på dans för utvecklingsstörda. Dom pratar med en kvinna som hoppas träffa en lesbisk utvecklingsstörd. Där kan vi snacka om tunnt urval, sista mammuten ungefär.

Sist men inte minst har jag hitta något nytt att störa mig på. Chipsreklamen med fredagsmys. Inte själva reklamen men att den visas på måndagar. "Nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmyyyyyyyys" - I h-vete heller, det är måndag kväll och det är fredagsmys om ca 92 timmar. Det är ju som "friday I'm in love" på en onsdag.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: sara

Haha vi såg också sexeducation.. OCH markus stör sig också på fredagsmys reklamen på en måndag;)

2011-07-26 @ 11:36:07
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0