Jag kom på vad jag ville bli...5 år för sent.

Äntligen slog Theo igen ögonlocken...trodde aldrig det skulle gå.

Tillbaka igen efter några dagars frånvaro och jag tänkte att jag skulle börja på temat "saker som gör mig deprimerad". Jag listar:

3. Det är jobbigt att vara sockerberoende, jättejobbigt faktiskt. Man blir deprimerad.

2. Jag åkte ur tipstävlingen där det gällde att lägga ett spel varje dag, inte ens det klarade jag av. En skön semesterdag hände det lite för mycket saker i huvudet och vips så var jag ute. Hur kan man glömma något som man hållt på med ett halvår precis när det börjar bli lite spännande?!? Deprimerande.

1. Semestern är snart slut. När andra suger i sig av första veckan ledighet är det strax dags för mig att återvända ner i gruvan. Där har vi något som smakar sur disktrasa direkt ur slasken. Solklar etta!

Nåja, det är ju semester igen om ett år.
Under dagens förmiddagsplask i polen (polen? poolen ska det ju vara, polen är ju ett land för er som inte visste det) svepte något så coolt som ett stridsflygplan in över Garphyttan. Frågan var om det var jag eller Kian som blev mest exalterad, jag gissar på mig själv...det är något med den råa kraften som får håret att resa sig. Plötsligt insåg jag att det var stridspilot jag ville bli, men någonting sa mig att jag passerat bäst-före-datum när det gällde Gripen. Mycket riktigt, vägen till cockpit går genom officersprogrammet med aviatorisk inriktning, antagningskrav: max 23 år fyllda året utbildningen påbörjas. 5 år för sent hittade jag mitt kall. Förr var man för ung för moped, körkort, krogen, rösträtt, systemet etc. nu börjar man bli för gammal för saker istället.

På eftermiddagen åkte vi till Carolinas föräldrar för bad i stora poolen, Vi åt jordgubbar och trots löfte om minskat sockerintag dök jag ner i vaniljglassen som om livet hängde på det. Men i övrigt var det en bra dag som samtliga i familjen kände sig nöjda med. Vi åker dit imorgon också därför lämnade vi kvar Kian i hopp om lite tidigt sänggående och nattro, det första har som bekant skitigt sig men vi hoppas fortfarande på det andra.

Kian har vart jätteduktig att gå på pottan på sistone, han klarar sig helt själv. Men för två dagar sedan blev det ett bakslag. Jag undrar om han tyckte att pottan blivit för lätt och att han behövde en utmanig. Därför började han kissa...i sin leksaksservis! Vi satt i soffan och hörde hur det skvalade som i pottan men vi hade inte hört honom gå in på toa, jag gick in på hans rum och fann en helnöjd Kian med kisskastrull i handen. Efter det har det inte funnits någon hejd på det. Det händer att han kissar på pottan men även på golvet, på gräsmattan, i servisen och en gång var det skrämande nära att han kissade på sin kompis Johan. Varför gör han så här? Svaret är enkelt...för att han kan. Att ha en penis innebär att världen är din pissoar.

Nu ska jag sova!

sov så gott, vakna tort!

/Jon


Kommentarer
Postat av: Lilian

Det var första gången jag hörde om någon som har kissat i en servis :)

2011-06-30 @ 11:06:00
URL: http://konstigalilian.blogg.se/
Postat av: sara

Carro:Ja nästa år måste ni följa med på PEace and love. OCH jag måste komma ihåg att köpa biljett i tid! ;) Och ta ledigt. Ja drinken blev god, Men den blev ännu godare med mixade jordgubbar i =P

2011-06-30 @ 11:37:46
URL: http://kilstadius.blogg.se/
Postat av: Jon

Första gången? Jag har hört att det händer titt som tätt på fyllan i Big brother.



Sara och Carro, kan inte ni sätta komentarerna efter varandra på samma ställe så att man kan hänga med lite, nu fattar man ju ingenting :/

2011-07-04 @ 22:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0