Dessa kartong-cuts

Idag var det dags igen, en halvtimme innan hemgång var olyckan framme. För er som inte vet hur ont ett kartong-cut gör så kan jag säga såhär: Ett kartong-cut motsvarar fyra och en halv pungspark på en femgradig skala. Som brukligt så snittade jag mig själv under nageln och smärtan var outhärdlig! Hade jag vart själv på lagret hade jag satt mig i ett hörn och gråtit men nu var David också där så därför svor jag jättehögt och jättemanligt istället.

Carolina försöker hitta på egna regler för allting som finns, idag var det toapapper. Att jag fyllde på fyra rullar var ju tydligen helt åt skogen. Enligt reglerna var det fem rullar på pinnen och en i hållaren som gällde. Jag kommer inte att följa den regeln.

Har tappat lusten att skriva lite grann. Tror att det har att göra med bristen på saker att skriva om. Det kanske händer nåt skoj framöver, det är ju trots allt födelsedag på gång i dubbel bemärkelse.

Stackars ungen som dråsade in i ett björnide och väckte honan. Men det kunde vart värre, han hade ju kunnat dråsa in i vårt sovrum och väckt Carolina. (Älskar dig gumman)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0