Wonderful!

Hallå hej!
Idag var det underbart soligt o fint väder ute, fast det kunde gärna ha blåst lite mindre :P 
Familjen tog sig ut vid ca 10:30, vi gick till affären o köpte korv och grillkol sedan gick vi hem och lekte i snön och grillade korv. Det var gott tyckte till och med Kian som proppade i sig tre stycken :)
Vid ca 12:45 gick vi in så Kian (och jag) fick sova lite middag. Sedan bar det iväg till jobbet en sväng (15:30-19:30)
Skyndade mig hem till melodifestivalen efter jobbet. och det blev precis som vi ville där, The moniker och Sara varga till final! *Woohooo!* ;)
Nu hoppas jag att The moniker vinner hela skiten!! Om inte The moniker vinner tycker jag Sara Varga eller Swingfly kan få ta hem det. Men tror tyvärr inte jag får som jag vill eftersom Danny, Brolle och Saade är med, frågan e väl bara vem som har mest fans där? :/

Imorgon jobbar jag min sista dag på Willys innan bebis kommer. Det har varit rätt kämpigt i slutet, känns som att revbenen och ryggen ska gå av. Jag är rätt nöjd som jobbade så länge iaf, det känns som att jag har kämpat in i det sista. 4 veckor kvar nu och jag hoppas att "klimpen" i magen vill komma ut lite tidigare än beräknat...hehe :P


Här kommer lite bilder från idag:






Kommentarer
Postat av: Sara

Shit bara 4 veckor kvar =O satan vad tiden går fort =P

2011-03-06 @ 20:41:38
URL: http://kilstadius.blogg.se/
Postat av: Lollo

Vad Mysigt Ni haft det!



Ska bli spännande att se vad det är för en liten "klimp" i din mage...

Tror det är en liten Kian-kopia :)



KRAM

2011-03-06 @ 22:49:52
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0