Välkommen till kaos!

Hade en jobbig dag på jobbet idag, för mycket administrativa uppgifter gör mig GALEN! Jag vill ju arbeta med kroppen, SKRUTT! När jag kom hem var jag helt slut i huvudet. Gött då att vi hade besök av Linda, Ella och Jolie...vilket KAOS det var. Det såg ut som om en bomb exploderat i en leksaksaffär, de var grejor överallt. Som grädde på moset lekte barnen, framför allt Kian, monster. Jag valde mellan att ta en tupplur eller att hänga med i tempot, det blev det senare. Allt slutade med att jag satt som lekfarbror och sjöng Banse för förvånansvärt intresserade barn. Ella var minst imponerad och bad mig sjunga bättre. Det gick tyvärr inte.

Annars då? Inget särskillt att raportera. Jag gjorde ett ryck och städade hela nedervåningen igår, utan hjälp av Kian som drog fram grejjer i dubbelt så snabb takt som jag fick undan dom.
Potträningen går inget vidare. Igår lovade Kian dyrt och helat att säga till om han behövde använda pottan, det slutade med att han smet undan på sitt rum...och SKET på mattan! Gissa vem som fick skrubba den. Om du gissade på Jon så har du vunnit en fotvandring i Kilsbergen.

Carolina säger att hon ska få en I-phone. När jag frågade om dom delade ut dom gratis så kröp det fram att hon skulle skaffa en. Hon får göra som hon vill men själv håller jag fortet, ensam i kampen mot I-phone, facebook, djävulen och kaffe. Jag ger mig ALDRIG! 

Nu blir det tidig sänggång och förhoppningsvis välförtjänt sömn. Natti!

/Jon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0