Lugnet har lagt sig på Garpvägen.....

Båda barnen sover!!...jippie :D

Nu har jag två kurser avklarade, hade betygssamtal idag och fick VG i Rättskunskap och i Administration A. Känns rätt bra :)
Idag började jag med Programhantering, men eftersom jag inte har fått min bok som jag beställt så har jag inte kunnat plugga något. Men vad gör det, då har jag kunnat leka med mina barn desto mer :D
Men det blir ju o ta igen det imorn när boken kommer :P

I eftermiddags var jag och Jon iväg och spelade badminton medans pappa var barnvakt åt busungarna. Det var kul att spela badminton, men tiden gick alldeles för fort. Man tror inte att det ger något när man väl spelar men jag är ganska mör i kroppen nu. Jag spelade slut på Jon också, han höll på o svettas bort :D

Nu ska jag se på "Ensam mamma söker" :)

Bye bye!



Kommentarer
Postat av: Lilian i USA

Grattis till VG:na! Bra jobbat! Även bra jobbat att du lirade svetten ur gubben din! :) /L

2011-11-08 @ 04:05:15
URL: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0