Bear Grylls - vilken kung!

Jag blir tröttare och tröttare av övertidsjobbet och det märks, jag känner mig mindre trevlig och hjälpsam ju längre det går på veckan. Tur då att Carolina fått upp farten med studierna så att jag slipper hjälpa till så mycket. Det räckte med att hon rådfrågade mig om ett par ströuppgifter för att jag skulle känna mig lika skoltrött som i gymnasiet.
Istället för att lägga mig tidigt när jag är trött så släpper jag diciplinen och slarvar uppe längre. Att jag är uppe ikväll beror förståss inte på bristande diciplin, jag sitter nämligen och följer Bear Grylls äventyr i "Extreme survival". Jag kan utan tvekan säga att han är min nya idol. "Extreme survival" går ut på att Bear blir nedsläppt i hård miljö och därifrån visar han hur man på bästa sätt överlever för att därefter ta sig tillbaka till civilisation eller öka sina chanser att bli räddad och jag sitter som klistrad varje program, han är KUNG!

Undrar om någon TV-kanal skulle vara intresserad av ett avsnitt där jag blir avsläppt i skogarna runt Kilsbergen och därifrån ta mig hem i ett stycke...spännande.

Nu ska jag kolla klart och sedan ta mig i säng.

Gonatt!

/Jon

Kommentarer
Postat av: Carolina

Men du älskling, finns det inget program där han den där blir avsläppt och överlever på Ullared? Jag tänkte att du kanske kunde hämta in lite tips och inspiration så att du orkar en hel dag nästa gång ;)

2011-09-28 @ 22:23:53
Postat av: sara svarar Carro

Tack =D

2011-09-30 @ 20:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0