Hur ska det gå!?

Gaahh!...jag är helt förstörd nu när jag varit själv med ungarna hela dagen fram till 20:30 (Jon kom hem och åt efter jobbet och drog på träning) Theo skrek heeeela tiden, det gick inte o göra nånting. Stackars Kian som ville leka med mamma fick bara höra en sur och irreterad mamma som inte alls hade tid att leka o lägga sin uppmärksamhet på han. Får sådan ångest!! ;(
Ont i nacken får jag av att gå runt med en grinig Theo också, han har blivit en liten klump.

Jag undrar hur det ska gå när jag blir själv sönd-onsd med ungarna, Jon ska till Frankrike med jobbet :/
Bara hoppas att Theo är snäll o glad så att jag får ägna lite tid åt Kian också!...tyvärr har han blivit en liten grinig bebis på sistone, speciellt på kvällar och nätter.

Oh NO!...har bara pulver ersättning hemma kom jag på nu, affären har ju stängt såhär dax. Aja det blir nog inte mycket sömn inatt heller för min del. Jag döööör!!!

Hej då





Kommentarer
Postat av: Maja

Stackare, hoppas de går över med lilleman!

2011-09-12 @ 12:06:36
URL: http://milovaldemar.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0