Uppdaterad

Nu har Carolina ändrat lite på presentationen på bloggen. Vi är tyvärr inte längre 26 år vilket vi enligt bloggen varit i ca 3 års tid. Det positiva är väl att jag slipper bli förvirrad och kanske klarar av att hålla ordning på min egen ålder. Något som inte är lika positivt är bilden på oss där vi är tjockisar. Carolina hade ju iaf en ursäkt för sin jättemage men mina moobs är svårare att förklara. Nog borde man väl åtminstone bli tillfrågad när det ska göras sådanna drastiska ändringar.
 
Carolina körde en klassiker när hon skulle ringa och fråga om ytterligare ett ICA-kort knutet till vårat matkonto. (så vuxna vi är)
"Hej det är Carolina! Eller...ehh...ja...ehh....jag heter Carolina...."
Haha...alltid lika kul!
 
Ha en trevlig dag!
 
/Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0