Så var vi där igen....

Totalt sockerförbud fram till jul. Det går inte att göra på något annat sätt när man klättrar på väggarna bara för att man inte får något sött till söndagkvällens amerikanska fotboll. Fem minuter innan kick-off slängde jag mig i bilen för att köpa lite dip till minna torra morötter. Smärtsamt men otroligt nödvändigt så snälla, stoppa mig med våld om så krävs.
 
Idag gick hela familjen och la sig tidigt, vilken chans för lite egen tid! -Vad jag gjorde? Vek tvätt och tittade på TV såklart!
 
BTW -Min snökoja är större än din snökoja!
 
 
/Jon

Kommentarer
Postat av: Sara

MIN snökojja är ÄNNU större ;)

2012-12-19 @ 18:31:26
URL: http://kilstadius.blogg.se
Postat av: sara

än din alltså =P

2012-12-19 @ 18:31:58
Postat av: Jon

Har DU en snökojja? :)

2012-12-21 @ 22:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0