Det bådar inte gott

Kian är på bättringsvägen men nu är det tydligen Theos tur att kämpa med magsjukan...och Carolina verkar inte heller helt kry. Jag ser ett mycket oroväckande mönster här. Visserligen är de synd om den som drabbas av magsjuka, men jag tror att det är snäppet värre att vara den som är frisk och tvingas torka efter övriga. Den här smittan tycks vara av det lindrigare slaget men jag minns med fasa senaste utbrottet av magsjuka på Garpvägen 56, det var INTE att leka med...och då var det bara två insjuknade. Risken för att det upprepas i framtiden med tre "fontäner" tycks överhängande! Panik! Damn you imunity!

Idag har jag varit sanslöst överambitiös. Trots fattiga 5½ timmes sömn har jag diskat, lagat mat, plockat undan tusen leksaker...och jag har tvättat, åh store glass i kartong (It´s a religious thing) vad jag har tvättat. När jag började i morse stod jag med tvätt till knäna och nu, 5 maskiner senare kan jag iaf utan problem äntra tvättstugan. Vuxet värre!

Kians senaste påhitt: Låssas vara kissnödig, klä av sig alla kläder "för att kunna kissa", gå på toa, säga "nä...jag kunde inte kissa och sedan nöjt konstatera -"Så, nu kan jag vara nakenfis".
Vad som helst för att slippa ha kläder, han måste ha det från...eh...Carolina.

Kollade på den efterlängtade (för min del) premiären av "Hell on wheels" medan jag körde Theo i vagnen och fan vad bra den var! Till min glädje visade det sig vara dubbelavsnitt...dubbel njutning för mig:
"-How do you put your trousers on in the morning, son?
-Excuse me?
-Over those big balls of yours!"
...jävla bra!

Dags att köra Theo i vagnen igen eftersom han tydligen bara sover ca 30 minuter åt gången, kul natt!

Ciao!

/Jon

Kommentarer
Postat av: Lilian

Fy. jag tycker synd om dig på riktigt. Så är kommer lite omtanke /"¤)&¤Q(¤="¤ (vi får låtsas att det är så omtanke ser ut)



Hahah! Jaaa! Glass i Kartong är religiöst!

/L

2012-02-15 @ 02:46:58
URL: http://konstigalilian.blogg.se/
Postat av: Jon

Vaddå låssas? Det där är väl omtanke om något. Spank you VERRY much!

2012-02-15 @ 15:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0