Hitman

Igår gav jag mig själv ledigt från bloggen och idag fick jag träningsledigt, jag är himmla medgörlig när jag sätter den sidan till.

Vad gör man när ens sambo/man/partner/flickvän/hund tycker att dom är alldeles för bra på wordfeud? När det gått så långt att man stör sig på skrytet om hur den självutnämnde wordfeudmästaren äger allt och alla? Nej, det är inget problem vi har här hemma eftersom jag jobbar hårt på min ödmjuka uppenbarelse och skulle jag någon kommentera mitt wordfeudande så hmm-ar Carolina, nickar och fortsätter kolla på Sveriges mästerkock.

Nu handlar det om Åsa på jobbet och hennes man. Tydligen har han inte visat prov på gott sportsmanship och behövdes sättas på plats. Vi kom överens om att jag anonymt skulle utmana honom, förhoppningsvis plocka ner honom och därefter håna honom innan Åsa skulle avslöja allt. Lite som en slags wordfeud-hitman (eller barnslig fjant). Nu kunde inte Åsa hålla sig tills matchen var klar utan avslöjade allt i förväg (surprise, surprise!) men jag vann iaf så jag hoppas att hon fick ha lite kul åt det. Så har ni någon fru/granne/krukväxt/undulat som förtjänar en omgång så kan ni vända er till "IamFredis"- hitman!

Idag när jag kom hem hade Carolina tänt ljusen i kronan ovanför middagsbordet och lagat en supergod middag med ris som var upplagt som en boll. Gött varé! Tänk om det kunde vara Sveriges mästerkock på TV året runt ;)


Finmiddag på en onsdag, tur att jag hade fintröjan på mig så att jag inte
kände mig underklädd.

Idag var det en jobbannons i tidningen för Willys hemma som ska öppna i Nora. Det känns som ett tecken...ska Carolina äntligen få komma tillbaka i arbetslivet? Hon har ju jobbat både på Willys hemma och på Willys så det känns ju som hennes grej. Skulle sitta fint med lite pappaledigt, det är ju både sommar OS och fotbolls EM i år ;)

Dags att sova nu, räknar med att vara på plats på jobbet runt fyra för en av årets mest hektiska dagar.

Ciao! (jag skiter i att det är töntigt Johan)

/Jon


Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad snygg du är!...ännu snyggare utan den där fula tröjan ;P

Haha kul att du gillade maten, man blir inspirerad av alla matprogram att lägga upp snyggt på tallriken ibland :D

Japp hoppas verkligen jag kan få ett ordentligt jobb nu!! håller tummarna :)

2012-01-11 @ 21:53:55
Postat av: Lilian

Haha! OS och EM!

Och allt det andra du skrev.

Älskar framför allt "Nej, det är inget problem vi har här hemma eftersom jag jobbar hårt på min ödmjuka uppenbarelse och skulle jag någon kommentera mitt wordfeudande så hmm-ar Carolina, nickar och fortsätter kolla på Sveriges mästerkock". Klockrent!



Ciao Ciao Ciao! (Jag skiter också i det Johan)

/Lilian

2012-01-12 @ 05:40:32
URL: http://konstigalilian.blogg.se/
Postat av: CronAnders

Om det är du som anmält dig till seriespel på Wordfeud.se under namnet "IamFredis" tycker jag att du skall gå in och spela dina seriematcher. Det är bara du kvar. Om det inte är du, glöm detta!

2012-01-29 @ 23:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0