Temptations

Idag har Carolina jobbat (!) vilket betydde att jag fick vara hemma med barnen. Det betydde också att jag var barnansvarig natten som gick vilket självklart också betydde att barnen INTE sov som stockar. Dom måste känna det på sig.
Hemmapappandet kändes helt OK...men det hade kännts betydligt bättre o jag vetat att sama sak gällt för imorgon...och nästa vecka...och nästa månad.

När jag fick lite tid över gjorde jag det som jag tror att folk gör när man är hemmaförälder, jag läste en blogg. Så här i efterhand så kändes det dumt med tanke på att inlägget handlade om mitt nya livs kryptonit - cheesecake. På dom nio långa dagar jag varit utan sötsaker har jag inte saknat någonting föräns nu. I det ögonblicket jag la ögonen på en mumsig, saftig liten älskling så öppnades dammluckorna. Jag kännde smärta när jag passerade kakorna på konsum. Jag vill haaaa sötsaker nuuuuu! Efter ett träningspass känns det liiite bättre men nu krävs det vilja, fokus och support. Ge mig styrka!

Ska ta och raka mig så jag känner mig lite hårdare, behöver det nu.

Sen ska jag ta och lägga in bilder på "kejsarens nya kläder"...kom igen...det blir kul...det blir som en modeblogg...fast med billiga kläder...och utan sillikon.

Jag måste sluta skriva ciao, jag blev hånad (med eller utan mening) av min favorithombre igår...

hejhopp! (jag får fila på det)

/Jon


Kommentarer
Postat av: Lilian

Asså... Förlåt. Tror jag? Känner mig skyldig ;)

2012-01-10 @ 04:36:03
URL: http://konstigalilian.blogg.se/
Postat av: Jon

Känn ingen skuld, ibland måste man få lägga upp en bild som får det att vattnas i munnen ;) förresten har jag nästan kommit över suget, jag skulle bara vilja smaka en liiiten bit...

2012-01-10 @ 23:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0