Vad bor jag med för folk?

Det var länge sedan jag skrev något men nu kan jag inte vara tyst längre. Vad bor de för folk här egentligen?

Kian tar varenda chans han får att slita av sig kläderna och springa naken runt i hela huset, vart ska det sluta?
Och smidig är han ju inte heller. Igår skulle vi gå över vägen för att gå till konsum och jag sa åt honom att man var tvungen att se sig för.
Kommer det några bilar frågade jag?
Nä, men där kommer det en tant! Hej Tanten!
Inte ett dugg diskret, stackars skröpliga tanten med rollator hade hört honom även om hon glömt hörapparaten hemma. Men hon hejjade i alla fall tillbaka. Då ropar kian Mamma! Han sa att han var en tant!
Jag skämdes!

I förrgår gick Jon och la sig åtta för att börja jobba tidigt dagen efter, jag mötte honom i hallen strax efter två när jag skulle fixa mat åt Theo. Då skulle han äta frukost! Senare fick jag reda på att han vaknat och inte kunde somna om. Han var trött men tyckte att man skulle fokusera på det positiva. Jag frågade vad som var positivt med att gå upp vid halv tre. Jo, man kunde tydligen hämta tidningen utan att klä på sig! Förstår ni hur jag har det?

Theo är ganska oskyldig än så länge, men han har vaknat för ofta på nätterna. Istället för att ge honom flaska så skulle Jon byta blöja på honom. Så fort han fick av sig byxorna blev det tydligen knäpptyst, jag ser vartåt det lutar.

Nudistkolonin på Garpvägen 56, där bor jag!

Nu ska jag måla naglarna, imorgon blir det tjejkväll!

Carolina

Kommentarer
Postat av: Lilian

Haahha! Vad rolig du är! :D

2012-03-02 @ 03:33:05
URL: http://konstigalilian.blogg.se/
Postat av: sara o

Vågar man komma ikväll?:) är det naket som gäller?? :P det kan ju underlätta visserligen....då behöver man ju inte fundera på de där jädra kläderna. eller vad säger du carro?....du som brukar ha beslutsångest....hihi

2012-03-02 @ 07:46:29
Postat av: Carolina

Hehe, nej Sara vi försöker hålla kläderna på under kvällen allihopa så skulle jag bli jätteglad ;D

2012-03-02 @ 08:42:30
Postat av: Anonym

Torrbollar! Släpp spärrarna och utmana normerna!

2012-03-02 @ 09:43:46
Postat av: sara Kilstadius

Hahaha. Jag tycker ni kör på Naket i kväll tjejer ;)

2012-03-02 @ 17:59:50
Postat av: Jon

Haha, jag tror du får visa vägen nästa gång Sara :D

2012-03-03 @ 12:36:17
Postat av: sara k

Mm visst ;) Haha!

2012-03-04 @ 16:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0