Våren snöade in

Vem var det!?! Vem var det som inte kunde hålla sig och beställde mer av den här vita skiten!?! Jag är ingen vinterhatare, tvärtom...I´m a winterlöööver men jag gillar inte att blanda. Börjar vi med vår så kör vi på vår tills det är dags för sommar...och då kör vi sommar tills det är höst osv. Nåja, inget ont som inte för något gott med sig...dagens grusträning blev flyttad inomhus. Skönt för mig som verkligen inte kände för att klafsa i en blöt grusplan idag.
Men jag tänker fan inte skotta!!!

Dagens lunch avnjöts på Pizza Hut och David introducerade mig för en udda mix. Pizza och...potatissallad...
...
...
konstigt värre...men den står ju faktiskt där på salladsbordet så någon måste ju ha kommit på idén att testa. Och det var faktiskt överaskande gott. Men det kan ju ha att göra med att det mesta troligtvis är gott till tjockbottnad pizza...lite "allt klär en skönhet"...typ...eller..ja...
Men jag röstar fortfarande för att det öppnas en American Take Away i Örebro...för trots att det är gött att käka på Pizza hut så går det ju inte att jämföra med...El Taco!

Hemligheten till ett fungerande förhållande är att inte bara hålla på att tjafsa om ekonomi, barnuppfostran etc...det gäller att även hitta andra småsaker att tjafsa om. (tid för varandra, vad är det för larv?) Jag och Carolina har en grej som dyker upp lite då och då...vi bråkar om vem som är ägare till CD-skivan "Coast to coast" från år 2000 med Westlife som ligger nedpackad i en kartong på övervåningen. Det roliga är att ingen av oss nekar utan att båda gör anspråk på den (och vi är 27 år gamla). Jag hävdar att jag fått den i julklapp av mamma och pappa medans Carolina säger sig ha fått den av sin kompis. Men om Carolina verkligen har haft skivan i sin ägo i över 10 år, hur kommer det sig att hon bara kan sjunga med i enstaka refränger. Och hur kan hon hävda att låten "Puzzel of my heart" (som är skivans botennapp) är en av skivans bästa? DET ÄR MIN SKIVA!!!

Dagens Kian:
Familjen sitter samlad vid bordet och äter pannkaka när Kian plötsligt får för sig att lämna bordet.
-Men Kian, ska du inte äta upp din pankaka?
-Näpp!
-Men varför då? Du tycker ju om pannkaka.
-Hmmm...ja! Jag tycker om pannkaka! Pappa tycker om pannkaka! Theo tycker om pannkaka! Men mamma tycker INTE om pannkaka!
-Gör hon inte? Vad tycker mamma om då?
-Hmmm...Mamma tycker om sköldpaddor som hoppar i poolen!

Först blev jag lite fundersam på hur han kom fram till det men vid närmare eftertanke, vem tycker inte om sköldpaddor som hoppar i en pool?

Gonatt på er!

/Jon




Kommentarer
Postat av: Carolina

Haha ja vem tycker inte om sköldpaddor som hoppar i en pool!?? :D



WESTLIFE SKIVAN ÄR MIN, VAR SÅ SÄKER!!..du har nog slarvat bort din om du över huvudtaget haft en sådan!? :P

2012-03-09 @ 09:00:32
Postat av: sara k

Hahaha=D Kian är bäst ;)



Men ärligt! Jag tror faktiskt att Westlife skivan är Din JON!;P Haha!

2012-03-09 @ 09:25:21
URL: http://kilstadius.blogg.se/
Postat av: Jon

Klart det är min skiva. Det säger ju sig självt med tanke på att jag är en riktig Westlife-kille. Jag säger det igen carolina, hur kommer det sig att du knappt kan en textrad när du haft över 10 år på dig att lära dig låtarna?

2012-03-09 @ 22:33:25
Postat av: Carolina

Det var just 10 år sedan jag lyssnade på skivan...that's Why!!!

2012-03-10 @ 07:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0