Trött på bloggen

Vi får se hur länge till den överlever. Just nu hittar jag varken tid eller motivation...och bloggens "ägare" lär väl knappast kliva in och avlasta mig.
 
Allting snurrar iaf på med bra fart nu. Jag har mycket på jobbet, Carolina får jobba mycket på Maxi och barnen håller sig friska. (peppar, peppar ska man tydligen säga/skriva)
 
Det händer en del som jag borde skrivit om men en sammanfattning skulle ta mer tid än jag har. Men jag måste iaf nämna Carolinas pappa Conny -Han kan han! Om det behövs sättas upp en vägg i huset så vet Conny hur man gör, har man en skruttig bil som inte ens nästan går igenom besiktningen så vet Conny hur man fixar, och behöver man ett plank med dörr vid altanen för att inte ungarna ska smita så slår Conny upp ett. Och laga mat...i Helgen firade vi Carolinas mammas födelsedag och då bjöds det på mat, god mat, fruktansvärt god mat! Och vem låg bakom den om inte Conny....bland det absolut godaste jag ätit! Punkt!
 
Nu ska jag sova, jag är trött....
 
 
/Jon
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0